dinsdag 16 augustus 2011

Kapstokken

Terug van een heerlijke 2 weken in Zweden; voor de verandering heb ik deze vakantie eigenlijk bijna niet gewerkt. Dat is, voor de verandering, ook wel een keer lekker. Normaal check ik toch wel dagelijks mijn mail. u heb ik dat in deze vakantie "slechts" 3 keer gedaan. Zalig!!!

Maar nu weer terug naar het eigenlijke doel van deze blog: Het schrijven over produkten van interioo.nl en online verkopen in het algemeen.

Deze keer wat aandacht voor kapstokken:
- Houten kapstokken
- RVS kapstokken
- Staande kapstokken
- Wandkapstokken

Ik wil me vandaag een RVS kapstok beschijven: De Garderobe van 1 meter met 6 kledinghangers




Deze garderobe is gemaakt van geborsteld RVS en is een zeer stevig produkt; Je moet deze aan de wand bevestigen dmv 3 schroeven per rozet.

De afmetingen van de garderobe zijn:






Deze maand is de garderobe in de aanbieding van € 458,45 nu voor slechts € 249,-

Het is deze keer maar een kort blogje geworden, volgende keer weer meer ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten